din mamma..

tja, vad händer jao?
hade tänkt att plugga hela dagen, har bara segat som fan och försökt laga min mobil som e fett jävla död. Försöker få pappa att ge mej hans iphone 4 !! men tydligen inte, så vill ha htc disire eller vad den heter, jag ska ha den! and i will get it hihi.
KLockan är typ 6 nu, och nuu sätter jag mig i sängen för att plugga, eller jag har inte ens börjat..vill inte öppna den där boken med massa kemiska saker i som jag inte fattar ett skit av, önskar jag var som beltina! som i alla fall pluggade och tog tag i sitt liv, vilket jag inte gör alls.
ska i alla fall försöka läsa lite nu, utan en ben & jerrys..kommer bli svårt. så chacha.
and one more thing....VEM FAN SÄTTER ETT KEMI PROV PÅ EN MÅNDAG? jo, våran snälla och söta lilla tattar lärare you see! hahaha heido


Kommentarer
Postat av: beltina

nästa gång det är prov pluggar vi tjejer tillsammans okej? för plugga ensam är aldrig kul, jag ruttnar fan snart :( §§§§§§

2011-03-13 @ 18:16:41
URL: http://beltinamamuti.blogg.se/
Postat av: jenna

JA! det gör vi ! okej ??

2011-03-13 @ 18:22:54
Postat av: beltina

JAAAA :;D §§§§§§§§§

2011-03-13 @ 19:28:28
URL: http://beltinamamuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0