doing ma thang

hej mina blommor !! Gud så töntigt att skriva så, men ville bara testa. hehe.
Sitter och väntar på maten just nu, sen klockan kvart över sex sticker jag ner till kåbe och träffar bella! Vi ska ha en egen liten kväll nu innan jag åker iväg i en vecka, kommer bli sjukt!
Har dock massa läxor jag måste göra över resan, om man åker på semester så tycker jag inte man ska behöva plugga..
Haha asså sjukt i skolan idag, vår äckliga lärare inger gav Emma bra betyg men Ilham och maggie och bella fick däremot utvecklingsbehov, när maggie inte gör ett skit mot inger och allt. Den tanten e så jävla äcklig och idiotisk!
och det e fett äckligt att HON glor på ens boobies när hon ska snacka med en? man ba?! HALLÅ. euw.
tänk er en tant som gör det.
säger en sak...Om mina bröst hade ögon skulle vi fan haft ögonkontakt hela tiden !!
och det e bara så jävla....euw. Hon glor fan ihäl ilhams och emmas...ni fattar. asså så äcklig och dum på alla sätt, vi ska anmäla henne om hon gör det igen..både för rasism ( heter det så??) och för att hon glor på tjejer.
nog om den människan, nu ska jag dra ner till kåbe! ha en galen kväll!

min bebis och jag idag :D !!

Kommentarer
Postat av: beltina

awww vad gööliga vi är, bebiiiis §§§§§§§§§§§

2011-03-25 @ 18:17:42
URL: http://beltinamamuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0