dreaming bout us

dance the night away, grab somebody drink a little more!
oh my buddah! you know what? Marlen var inte i skolan idag, underbart! vi fick ha massa random lärare och vi gjorde videos och jag och beltina limmade ihop våra armar..fyfan vad ont det gjorde, dom satt verkligen fast!
Sen fick vi sluta tidigare på matten, heaven!
Beltina emma och Ilham följde  med mig hem, vi bakade chokladbollar! mums.
Dom stack precis hem så ska väl plugga lite och sen top model..okej jag ska inte plugga!! jag bara skrev så för att jag skulle skriva något...


Kommentarer
Postat av: beltina

heaven du är vacker gumman ;) §§§§§§§§§§§§§

2011-03-21 @ 19:55:52
URL: http://beltinamamuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0