la la la la la la

ovanligt pigg söndag idag..brukar vara helt rutten på söndagar typ, men inte idag! gick jag upp tidigt, eller ah vid klockan nio då..och åt frukost på hotell corallen, sen hem och fixade mig. Är typ fortfarande helt slut efter den lilla gala kvällen i går med emma, damn så roligt, asså ni måste bara se videon!!
samma människa ikväll också, emma och jag lever ensamma i våran fjortis värld typ, eller ja efter igår känns det ju som det. Beltina vet jag inte vart hon är, på någon annan planet tydligen..skyll dig själv bella.
undra vad jag har skrivit..jag kommer inte ihåg. vad snackar jag ens om ?

hahaha vilken mupp, som håller sig i håret oh my god. vad tror jag egentligen?


Kommentarer
Postat av: Den dolde

Fett snygg brud :)

2011-03-24 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0