oh oh oh my god

vadå prov imorgon!? Shit asså, har missat skit många prov nu, har inte ens gjort svenska provet än som man skulle gjort innan lovet, underbart! Kemi povet i onsdags was a big no no, kunde inte ett skit. Har verkligen glömt skolan nu för tiden asså, inte bra. And guess what? självklart är det SO prov i morgon, plus massa engelska och tyska kom jag på nu. Får väl skylla mig själv då, Imorgon när man sitter med provet kommer samma replik igen...
- fan, jag skulle pluggat.....
Klockan är nu runt halv elva och har precis satt mig i sängen med SO häfterna, vart rätt mycket man skulle kunna ändå. Asså jenna, det här är inte okej..INTE okej längre! Ska sova snart också, fett trött. Imorgon efter skolan drar jag och emma in till stan och solar igen, hatar att känna mig vit. Är det fulaste som finns att vara blek..omg usch. 
Ska försöka plugga lite till nu i alla fall pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0