til the world ends

tja, vad händer gott folk?
tror jag är sjuk faktiskt, är sjukt trött, fryser som fan. mitt huvud exploderar snart typ....kommer nog också. Får se om jag överlever i några timmar till. will see...dont think so..
melodifestivalen ikväll, inte för jag tittar på sånt då men, såg det hemma hos emma en gång, och om inte danny eller eric saade går till globen kan dom lika gärna lägga ner skiten direkt.. kom igen nu sverige vafan!
känner att jag måste dö lite sakta nu så, ttyl



förresten så vill jag skryta lite....det här var den första bubblan ever! har aldrig lyckats tidigare med att göra en bubbla, men wow asså !

Kommentarer
Postat av: Jenna

STOLT

2011-03-12 @ 17:11:53
Postat av: anonym

fin bubbla, hihihihihi

2011-03-12 @ 17:12:19
Postat av: aliciajonsson

hej, du vet nog inte vem jag är men jag tyyp vet vem du är xdd

men jag ville bara säga att din blogg är bra ;)

och att jag dansar i din streetdance grupp på friskvårdshuset i den stora gruppen dåå ..

men hejdå !

2011-03-12 @ 17:56:10
URL: http://aliciajonsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0