det gör bara mig starkare

heisan! Har inte gjort något speciellt idag faktiskt. Beltina kom till mig vid 4 tiden, så gick vi ut och bara gick och snackade och fick adhd lite då och då. Sen skulle vi gå och möta upp emma, påväg dit så gör beltina något sjukt och lägger sig på vägen, asså jag höll på att kissa ner mig. Vafan vare som va så kul? Jadu, jävligt bra fråga. Sen när emma kommit så gick vi en skit lång promenad och bara snackade i timmar. Hade även tirvan på tråden också! Sen gick vi hem till mig och snackade skype med tirvan. igen.
Min morgondag ser rätt fin ut..Ska iväg till min privata skönhets behandlare...Haha nej jag ba skojja. Men ska till en som plockar mina ögonbryn. Det är så äcklig att gå med buskar!!!!!! Och hon som plockar på mig är jätte duktig! Senare på kvällen när jag kommer hem träffar jag världens bästa och ser på film och kekar glass. Big love. Nu väntar habibi på mig så ska inte sitta här och skriva mera.  MWAAH

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0