för jag vet allt om dig

Haha var ute med beltina från klockan sju till tio igår..skulle tränat och springa till rödaladan och tillbaka, mjao vi klarade det. Körde skratt yoga också..du milde asså. Sen pallade vi inte mer så vi lekte på en lekplats i typ två timmar hiehie, slutade med att vi rullade ner för en gräsbacke..sånt gör vi. OCh myket mer..onormalt hihi.
Är hemma idag, har sett mean girls 2 och titanic 2. Och den sög verkligen, titanic utan leonardo dicaprio är som hary potter utan harry potter. true. SÅÅÅ nu ska jag äntligen se never say never. Alla andra blev typ galna i honom, kommer jag det? will see.
ÅÅH imorgon ska jag och bästa bella gå på hangover 2! amagad amagad amagad längtar hohoho!! kommer bli bääst, älskar dom filmerna asså! its so jenna style !! eheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0