La Bιtch At The Beach

- never pass a mirror without even look into it

Heisan. Är inte ett dugg nervös eller någonting för imorgon, imma do my navelpiercing !! Och om jag inte f¨r en rosa eller lila, eller kanske en ljusblå. Då kommer jag bli sur. Jag lovar. She will give me a pink one :D annars börjar jag gråta...fast jag är inte ens rädd. Fast det kommer jag väl bli sen när jag ska gå in där hihi. Tur jag har Ilham med mig hihi. Känns ju ännu bättre när alla ba har sagt: Nej gud det gör inte så ont faktiskt, sen ba kommer ermina och säger:shit det gör svin ont gud jag lider med dig. MJO man tackar för det, Nu är jag ännu mer sugen.Haha
 Har precis tatt ett långt jävla bad, tagit på mig rosa morgonrock och sitter i min rosa säng med min vita fina data he-he. Ska snart måla naglarna rosa framför några avsnitt av Paris Hiltons Bff program, bara för jag älskar henne haha. OCH efter typ tre inlägg har jag en surprise för er som läser min blogg..Men det får ni se hähä.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0