paris hiltons new bff dubai!

OMG det är ett program om Britney spears på mtv just nu hihi. Hur snygg är hon inte?? Och Om bara tio minuter börjar nya avsnitt av Paris Hiltons new bff i dubai.  Längtar så mycket nu...haha nej jag skojja. Men älskar henne och hon är så snygg och fin person :D
Lixom jag menar hon är ju så smart för att vara världens blondaste och ursnyggaste kvinna! Hon testar sina vänner, eller ja...Dom hon tvivlar på. Lixom hon hittar på ett rykte om sig själv och säger det till den personen hon inte riktigt är säker på, sen väntar man och hör sen om rycktet kommer ut. Ah då vet man att den personen är sååå falsk!! hihi, tro mig..Jag har själv gjort det hundratals gånger. Oh det funka, därför man har dom personer man kanske inte tycker om till hundra procent hihi. Men det vart ju kanske någon månad sen.
Nu ska jag kolla på programmet sedan ska jag bege mig ner till kåbe och möta världens bästa Emma och Beltina, Sen gör vi väl någonting, och sedan går vi hem till bella och ser på ...Mean girls 2 !! big love!
mwah bitches!:*



Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :)

2011-05-14 @ 19:52:10
URL: http://kladdi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0