retard

göran om soo...who wants to be my baby?:
puta lite till, äckel.

SVAR: Sjukt onödig kommentar, förstår inte ens varför jag tar min tid och svarar på den? Det roliga är att jag har ditt IP nummer och jag vet vem du är, och du är inte värd mer än en påse med bajs.

Och att puta med läpparna på bilder är lixom så kallat min grej, stör du dig på det så visst. Men jag bryr mig inte, och ingen har bett dig läsa min blogg haha. Och det glädjer mig att få sånna här kommentarer faktiskt, för då vet man att det finns mer omogna och störda människor i denna värld.
Och du verkar vara kvar i den åldern då man är cool och skriver allt elakt över internet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0