beautiful drop dead

Hittar ju inte min ladda över bilder grejen till datan. Så mitt liv suger nu. Förövrigt i mitt fantastiskt intressanta liv så var jag i kalmar med emma i lördags, ja igår. Handlade inte allt för mycket. Men fick med mig någonting från varje butik vi gick in hihi. Idag är det söndag och jag har inte gjort ett skit, haha jo det har jag. Jag har precis fått naglarna klara och fixade!. Det är Fan jobbigt att sitta still i två timmar och ba känna hur någon slipar och trycker på naglarna och håller peeåå. . Men snyggt blev det, lite i alla fall.


Kommentarer
Postat av: M I R A

Så Jäkla coola bilder asså! :D

Vilken fin blogg du har ;P

2011-05-02 @ 12:36:55
URL: http://flooweers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0