zach galifianakis ♥

min morgondag har jag redan planerat i stort sätt. Ska packa in håret och se due date, efter det träffar jag världens bästaste. Men seriöst due date..the best film ever. Bara älskar han så mycket! alltså zach. Han som spelar den skägiga hihi. Behöver verkligen se på en av hans roliga filmer nu. behöver skratta! kan väl lika väl ringa bella..sp hon kan göra kadidje news..fast har ju videorna kom jag på ahah! Men  det blir världens bästa och roligaste skådis som får äran denna gång hahahah!! love you tjockis!
Seriöst, har ni inte sett den e ni fan dumma i huvet. U will love it! och the hangover 2 kommer snart, omg omg har redan bokat plats! cant wait!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0